• צומת ראם/מסמיה מתחם הנגב/אלון
  • 08-8505430
  • office@s-i.co.il
Menu

מה עושים אם חברת הביטוח לא רוצה לבטח אותך?

חיפוש בבלוג

פוסטים אחרונים

קטגוריות

הרשמה לעדכונים

אנשים רבים נתקלים מידי שנה בסירוב מצד חברות הביטוח לקבלם לתוכניות ביטוח שונות ומגוונות, מצב שכזה מעמיד את האנשים במצב שהם נותרים ללא כל הגנות למצבים קשים.
מהן הסיבות שחברות הביטוח דוחות לקוחות פוטנציאלים ומה יכולים אותם אנשים לעשות כדי למצוא פתרון לבעיה שכזו?

חברות הביטוח מתפרנסות מהצטרפות אנשים לתוכניות ביטוח שונות, למעשה כל עסק שמח על לקוח שמעוניין להצטרף אליו ולרכוש ממנו מוצרים, אם כך מדוע חברת הביטוח מסרבת להצטרפות של לקוחות?
כדי להבין את "הסירוב" של החברות לקבל חלק מהלקוחות חשוב להבין כיצד חברת הביטוח עובדת, באופן תיאורטי חברת הביטוח הייתה מעדיפה לקבל לקוחות צעירים ובריאים בלבד, המצב שכזה לא אפשרי וישנם אנשים שמגיעים עם בעיות רפואיות ומעוניינים להצטרף לתוכנית ביטוח. כדי להצטרף לתוכנית עליהם למלא שאלון בריאות מקיף על מצב הבריאות של הלקוחות.
במקרים בהם חושבת חברת הביטוח שיש סיכון גדול בקבלת לקוח לתוכנית ביטוח היא תדחה את הצעתו ותסרב לקבלו, לא פעם אנשים נותרים ללא אפשרות רכישה של תוכנית ביטוח בשל מצב בריאות לקוי.
ובכן מה עושים? יש פיתרון לאותם אנשים?

ובכן התשובה היא שכן, ישנם היום מגוון פתרונות לאנשים עם בעיות, אציג בפניכם מספר פתרונות אפשריים:

  1. רכישת ביטוח חיים ללא צורך בהצהרת בריאות – כיום ניתן לרכוש בחלק מחברות הביטוח, ביטוח חיים ללא צורך בהצגת מצב בריאות, תוכנית זו מעניקה כיסוי עד 600,000 ₪ למקרה פטירה. בשלוש שנים הראשונות לביטוח ההגנה היא רק עבור מקרה פטירה מתאונה, לאחר שלוש שנות חברות התוכנית מכסה מקרה פטירה מכל סיבה. במידה ומקרה פטירה יקרה בשלוש הראשונות שלא מתאונה יחזרו למשפחה כמעט כל הפרמיות ששולמו במהלך השלוש שנים הראשונות.
  2. כיסוי רפואי מקיף לאנשים חולי לב – כיום קיימים בישראל 400,000 איש חולה לב, אנשים אלו לא יכולים להצטרף לתוכנית בריאות בשל מצבם, כיום ניתן לתת פיתרון מקיף לאותם אנשים ולתת להם הגנה רפואית פרטית.
  3. פיצוי מקיף לחולי סוכרת – 1.2 מיליון מתושבי ישראל חולים בסוכרת, מרבית חברות הביטוח ידחו את חולי הסוכרת מהצטרפות לתוכנית ביטוח, כיום ניתן לתת מגוון פתרונות לחולי סוכרת.
  4. ביטוח רפואי לילדים טרם לידתם – ילדים רבים נולדים עם מומים, חלק מהמומים הם נקודתיים וחלקם נולדים עם מגוון בעיות, כיום אנו מעניקים הטבה ייחודית להורים שמצטרפים לתוכנית בריאות פרטית – מיום ההצטרפות כל ילד שיולד יוכל להצטרף לתוכנית בריאות פרטית מקיפה ללא צורך במילוי שאלון בריאות – משמעות הדבר : כיסוי לילד ללא שום קשר למצב הבריאותי בו הוא נולד.

קיימים עוד הגנות ייחודיות למגוון של מחלות, עדיין לא ניתן לקבל כל אדם שמעוניין, אבל המצב היום שניתן לתת פתרונות רבים לאדם החולה.
שיטת העבודה שלי בה אני עובד מול כל חברות הביטוח מאפשר לי להציע מגוון רחב של פיתרונות, למעשה כל חברה.

דילוג לתוכן